הדפסה על מוצרי קד``ם

אם ברצונך לפרסם את עסקך באמצעות מוצרי פרסום אנו פה לשרותך

חברת מרקינג המדפיסה על מוצרי פרסום מכל הסוגים והגדלים תעשה בשבילך את העבודה

הדפסה איכותית על מוצרי פרסום בכל צבע, גוון או גודל שתבחר בהתאם ללוגו שלך.

שירותי הדפסה מקצועיים על מוצרי פרסום ומיתוג. הדפסה על דיסק און קיי. הדפסה על כוסות , כוסות פלסטיק, כוסות זכוכית או על גבי ספלים. הדפסה על עטים, על פדים לעכבר, הדפסה על USB, או על גבי סוללה חיצונית לטלפון הנייד. כל מוצר מגדול ועד קטן נדפיס ונמתג את חברתך.

חברת מרקינג הנמצאת בתל אביב, במקום מרכזי ונגיש מדפיסה, חורטת וממתגת.

חברת Marking מתמחה בסימון וחריטה על מוצרים רבים ולשימושים שונים. צברנו ניסיון רב על גבי שנים אשר תורם רבות לאיכות העבודה ולטיב המוצרים. אצלינו תוכלו לסמן מוצרים של חברתכם לפרסום וקידום מכירות, מה שיוסיף לקידום מכירות ושגשוג העסק. שימוש במכונות וטכנולוגיה חדישה וצוות מקצועי הם שילוב מנצח בחברתנו.

התקשרו עוד היום לקבלת ייעוץ והזמנה: 054-628-2885.

פרסום וקידום מכירות הוא חלק בלתי נפרד וחשוב בחיי העסק וישנן מחלקות שפועלות ודואגות אך ורק לפרסום. בנוסף, ישנן דרכים נוספות לפרסום וקידום מכירות וזאת ע"י סימון מוצרי החברה כמו: עטים, כוסות, פנסים, מטריות, שמשיות, Disk on Key ועוד. לעיתים, יש קושי בהתאמה של הצבע או העיצוב על אותו מוצר, לכן אנו נמליץ לכם על הצבע והעיצוב שיתרום הכי הרבה לחברתכם.

עטים: צביעה וסימון לוגו החברה על עטים, מתאים לכל חברה או עסק. כך עובדיכם יוכלו להשתמש בעטים עם לוגו של חברתכם, מה שתורם רבות לפרסום ומיתוג בפגישות חשובות. חנויות, מוסכים ועסקים קטנים משתמשים גם כן בשירות זה, כאשר מגיעים לקוחות שצריכים לחתום מה שתורם גם כן לפרסום וקידום מכירות.

כוסות: כוסות מעוצבות לעסק לפי טעמכם האישי לשימוש בפינת הקפה של העסק או החברה. יוצר איחוד בין העובדים וקידום המכירות בחברתכם בהגעת אורחים חיצוניים לחברתכם.
שמשיות/מטריות: סימון וצביעת שמשיות ומטריות עם הלוגו של החברה או העסק, ניתן לחלק כמתנה לעובדים וכך ליצור פרסום ברחבי הארץ כאשר ילכו לים לדוגמא.

Disk On key: סימון של לוגו החברה על Disk On key של העובדים, תורם לקידום המכירות במיוחד אם הוא מצורף לצרור המפתחות של העובד ומוסיף רבות לפרסום החברה או העסק.

מדובר בדוגמאות בודדות ומגוון המוצרים עליהם אנו מבצעים סימון הוא רחב. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לגבי כל מוצר איתו תרצו לפרסם את העסק שלכם. תהליך הסימון והחריטה הוא בטוח, המוצרים שומרים על טיבם ואיכותם ללא כל פגע.

להזמנות, הצעות מחיר וייעוץ התקשרו עוד היום: 054-628-2885.

צור קשר

למה אנשים בוחרים בנו

ציוד קצה בטכנלוגיה המתקדמת ביותר | ניסיון עשיר | ביצוע בכל הצבעים ובכל השפות.

מאישור לקוח ועד מוצר מוגמר ואיכותי לוקח 48 שעות 99% זמינות.

אנו מאמינים באימרה "ואהבת לרעך כמוך" כיוון שכך, כשם שאנו אוהבים שמתייחסים לעסק שלנו ברצינות ובאדיבות, כך אנו נוהגים כלפי הלקוחות שלנו.